Don't cry for me, Argentina

It won't be easy
You will think it strange
When I try to explain how I feel
that I still want your love after all that I've done

You won't believe me
All you will see is a girl you once knew
Although she's dressed up to the nines
And sixes and sevens with you

I had to let it happen
I had to change
Couldn't stay all my life down to heels
Looking out of the window
Staying out of the sun
So I chose freedom
Running around trying everything new
But nothing impressed me at all
I never expected it to

*Don't cry for me, Argentina
The truth is I never left you
All through my wild days
My mad existence
I kept my promise
Don't keep your distance

And as for fortune and as for fame
I never invited them in
Though it seemed to the world
They were all I desired

They are illusions
They are not the solutions
They promise to be
The answer was here all the time
I love you and hope you love me (*)

Have I said too much
There is nothing more I can think of say to you
But all you have to do
Is look at me to know that every word is true.........
-------------------------------------------------------------------------------------------------
阿根廷,別為我哭泣


那並不容易
你甚至會覺得奇怪
當我試著解釋我的感受
在我做了這一切以後,
我仍然需要你的愛
你不會相信我
你將看見的,是個你曾經認識的女孩
雖然她濃妝豔抹
和你爭辯不休

我不得不這樣做
我得做些改變
不能讓我的一生窮困潦倒
看著窗外
始終遠離太陽
因此,我選擇了自由
四處奔波,嘗試每一件新鮮的事
但沒有什麼能讓我留下深刻印象
我從未如此期待過

阿根廷,別為我哭泣
事實上,我從未離開過你
在我狂妄的歲月裡
我瘋狂的存在
我依然信守諾言
不要遠離我

不管是名與利
我不曾有所求
儘管對全世界來說
它們正是我所追求的

它們都是幻象
它們不能解決一切
它們所承諾的
答案一直都擺在眼前
我愛你,也期望你愛我

我說得太多了嗎?
我已經想不出什麼話來對你說
但你所需要做的
就是看著我,明白我說的每個字都是真的




arrow
arrow
    全站熱搜

    weigo7729 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()